poniedziałek, 20 sierpnia 2012

wygrana w konkursie u Beauty in English :)


Chwalę się, bo pierwszy raz coś chyba wygrałam :) Konkurs dla swoich czytelników zorganizowała Beauty in English. Nie wiem jakim cudem, ale akurat mi się udało zachwycić zdjęciem szanowne chyba jedno osobowe jury ;)
Nagroda przyszła w ekspresowym tempie, wszystko dokładnie zapakowane. Nie było możliwości aby doręczyciel coś uszkodził.
Bardzo mi się miło zrobiło, jak znalazłam mały liścik :)

A co znalazłam poza liścikiem?
-Pudełko na skarby :) (prześliczne!)
-Krem na noc firmy Organix Cosmetix


Beauty! Dziękuję Ci jeszcze raz!!! :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej! :)
    A jakie zdjecie wyslalas? Jestem ciekawa, co wygralo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Na zdjęciu była mała niebieskooka panienka i jej umorusany pyszczek ;)

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    Miałam z tej serii krem tylko wersję na dzień, ładnie nawilżał buzię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i życzę przyjemnego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie! moje koszmarne pismo ujawnione w internecie;D mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kremu, ja go póki co polubiłam, za jakiś czas porównamy recenzję hi hi:) Wygrana była bezsprzeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaż fotę, która wygrała :D

    jestem ciekawa tej niebieskookiej panienki z umorusanym pyszczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale muszę uszanować jej prywatność :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }