poniedziałek, 13 sierpnia 2012

welcome to my gadgets world -vol2 plasterki H&M

Jak na gadżeciarę przystało, do otarć i zadrapań używam kolorowych plasterków. Jakoś tak mi od razu lepiej się robi i działa pocieszająco i psychicznie znieczulająco ;)
Wszystkie poniższe plasterki kupiłam w H&M i tam się głównie zaopatruję. Z prostego powodu, mają zwykle limitowane serie, które zmieniają się co kilka miesięcy, więc nie ma opcji, aby znudził mi się wzorek. Plasterki te ponadto nawiązują do kolekcji sprzedawanych w H&M, więc można czasem dopasować je do ubrań zakupionych w tej sieciówce. Warto również polować na wyprzedaże i kupić je za połowę ceny.
Kolorowe plasterki dostępne są jeszcze w IKEA oraz w aptekach (Salvequick ).

FASHION AGAINST AIDS
(szczytne przesłanie, szczytny cel-edukacja młodych ludzi odnośnie zagrożeń wirusem HIV)










BARBAPAPA
(czy kojarzycie tę uroczą francuską bajkę :)?)






BIEDRONKI, KWIATKI, KROPKI, ETC
(chyba najmniej mi się podoba ten zestaw, może z wyjątkiem tych w kropki i biedronki)










A Wy lubicie takie kolorowe plasterki, czy raczej te tradycyjne, neutralne?

28 komentarzy:

  1. Ale słodziaki! Idę się ciąć, a jutro do h&m po plasterki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, jakoś nie zwróciłam nigdy na nie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem naprawdę bywają ciekawe kolekcje, np. dla fanów Gwiezdnych wojen czy Batmana :)

      Usuń
    2. Batmana? Oj to koniecznie muszę zobaczyć;)

      Usuń
    3. z Batmanem sa jeszcze z Nexcare :)

      Usuń
  3. biedronkowy jest moim faworytem :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. rozbroił mnie Twój wpis, kolekcja pierwsza klasa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak łatwo się domyśleć kolekcja zmienną jest ;)

      Usuń
  5. choć są urocze nigdy bym nie wpadła na to by je kupić :D wystarczą mi w zupełnosci klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie mam pod ręką kolorowych to nie wybrzydzam ;) ale jak mam wybór, to lubię sobie rozweselać dzień drobiazgami (oczywiście jak jest potrzeba) :)

      Usuń
  6. Urocze plastry :D Szkoda, że nigdy ich nie widziałam w moim H&M ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem leżą zbłąkane na działach dziecięcych, lub nieopodal kas

      Usuń
  7. piękne są :)) tez lubię kolorowe, ale nie pamiętam skąd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne sa takie kolorowe;)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS;) do wygrania wybrana PARA BUTÓW;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne, u nas w krk już nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Są FANTASTYCZNE !! Muszę zobaczyć czy będą w Ol albo Wawce. Jaki jest ich kosz? Mogłabym w razie co prosić o przysługę :D ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah kurde, już widzę cenę :) chcęęęę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byś nie znalazła, to daj znać na priv to zobaczymy co się da zrobic :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. To rozgladaj sie za nimi na dziale dziecięcym i przy kasach :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }