niedziela, 5 sierpnia 2012

co nowego wpadło do koszyczka w drogerii R.

Nie wiem jak to się dzieje, ale do Rossmanna zawsze mi po drodze (nawet jeśli zupełnie nie jest po drodze ;)). Tym razem "musiałam" tam wejść ze względu na obowiązującą promocję na tusze do rzęs L'oreal Lash Architect. Jeszcze nie miałam okazji ich używać, ale mimo wielu niepochlebnych opinii na wizażu, chciałam sprawdzić na swoich rzęsach. W regularnej cenie 63zł nie było opcji aby mnie skusić na tusz drogeryjny, ale -45% już tak.


Spodobał mi się również lakier z drobinkami Maybelline MNY 265. Przy kasie okazało się, że mogę dobrać drugi za 1 grosz. Wybrałam kolor pomidorowy :)
Lash Architect do nabycia w Rossmanie za 34,5zł (o dziwo brązowy kosztował 32,5zł)
Maybelline MNY lakier do paznokci 10,99zł drugi za 1 grosz
Jeśli są wśród was sympatycy tuszy L'oreal to Rossmann zaprasza ;) W promocji są jeszcze Telescopic i serum do rzęs.

14 komentarzy:

  1. bardzo lubie tusze z loreala, jednak lah architect zajmuje wsrod nich drugie miejsce bo na pierwszym jest volume million lashes :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak upatrzę jakąś promocję to się pewnie skuszę i na million lashes :)

      Usuń
  2. jak zawsze zdjęcia zachwycają :> pełen aplauz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam tuszy L'oreal ale już wieki temu, ciekawa jestem, czy coś się w nich zmieniło. Brązik bym chyba chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z L'Oreal lubię Volume Milion Lashes :) tych, które kupiłaś nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako już druga wczoraj osoba polecasz Million Lashes. Bede polować zatem na promocje :)

      Usuń
  5. Śliczne lakiery i fajna promocja- trzeba się wybrać do Rossa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam architecta 4d i przez pierwsze kilka użyć byłam zakochana... później zaczął się koszmar, a na sam koniec jeszcze mnie podrażniał... ale każdemu pasuje coś innego, więc mam nadzieję, że chociaż u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te co kupiłam są bez 4d i jak narazie mam mieszane uczucia :)

      Usuń
  7. piekny ten z drobinkami, szczesciara z Ciebie, że wychaczyłaś taką okazję za grosz drugi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz te lakiery są też w promocji, ale troszkę innej bo po 6,99zł/szt

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }