piątek, 10 sierpnia 2012

Lody Bananowe z nutką mięty

Skoro jeszcze upał trzyma, zachęcam Was do wypróbowania super hiper naturalnych i banalnie prostych lodów bananowych :)
potrzebujemy jedynie: banany, listki mięty i formemki do lodów



banany obieramy ze skóry i blendujemy
jeśli nie lubicie mięty to możecie pominąć kolejny punkt ;)
ja na tym etapie część przelałam do foremek, aby sprawdzić, które lody będą mi bardziej smakować:z miętą, czy bez :)
dodajemy listki mięty i chwilę blendujemy dalej
przelewamy do foremek
wstawiamy do zamrażalnika na kilka godzin
po wyciągnięciu z zamrażalnika przelewam wrzątkiem, aby łatwiej wyciągnąć z foremki
BANANOWY
BANANOWO MIĘTOWY :)
(wizualnie może niewielka, ale smakowo różnica)

Polecam również wypróbować lody, które można zrobić na bazie Smoothie:
 arbuzowe TU, ananasowe TU i malinowe TU
Po zblendowaniu, wystarczy zamrozić.

enjoy! :)

11 komentarzy:

  1. Lody na pewno pyszne, ale gdzie ten upał? U mnie właśnie zaczął padać deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na południu Polski, przed południem w domu miałam 27stopni :/

      Usuń
    2. też bym tak chciała :<

      Usuń
  2. Ach te twoje przepisy, wygląda zabójczo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bambi w jakim programie obrabiasz zdjecie photoshop? chodzi mi głównie o czcionki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mnóstwo stron z darmowymi czcionkami w internecie. W sumie to nie ma większego znaczenia w jakim programie obrabiam zdjęcie, bo czcionki ładowane są do Windows. Ostatnio mój ulubiony program do obróbki to picmonkey.com a czcionki mozna wstawiać np.w Gimp

      Usuń
    2. dzięki muszę się nauczyć jeszcze tylko ładować czcionki do windowsa, bo to dla mnie wyższa szkoła jazdy.

      Usuń
    3. Jeśli masz komputer na systemie Windows, to wchodzisz w "Mój Komputer", dalej wchodzisz na dysk na którym masz Windows np Dysk lokalny (C:). Następnie wchodzisz w okno Windows, a tam masz folder "Fonts". Do tego folderu wrzucasz wcześniej zgrane na dysk czcinki. Możesz je po prostu tam "przeciagnac". I w zasadzie to wszystko :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }