środa, 1 sierpnia 2012

Neonowe love nr.1 za złoty dwadzieścia dziewięć

Kupiłam, bo jak nie skusić się na lakier za 1,29zł? Kupiłam nawet 3szt i eyeliner.
Na pierwszy ogień poszedł kolor nr 1. W buteleczce wygląda na ciemny lekko brudny róż. Jakie było moje zdziwienie po pomalowaniu wieczorem paznokci i zobaczeniu ich rano. Zmienił się w neonowy ciepły róż z nutką pomarańczy.



obietnice producenta/moje spostrzeżenia
"Lakier nadaje paznokciom piękny wyrazisty kolor"
Tak, zdecydowanie zgadzam się z tym.
"Formuła lakieru zapewnia wysoką trwałość, lakier nie odpryskuje. Dzięki niemu paznokcie wyglądają atrakcyjnie, elegancko i zawsze modnie"
I tak i nie. Pod koniec drugiego dnia noszenia, miałam pościerane końcówki i odpryski na dwóch paznokciach.


Aplikacja w miarę przyjemna. Po pierwszej warstwie- prześwity. Druga mnie usatysfakcjonowała.



Jak widać na załączonym obrazku, jakość opakowania i wykonanie pędzelka pozostawia wiele do życzenia ;)


opakowanie/zapach:
Buteleczka jest ogromna. Jej kształt? Kompletnie nie w moim guście. Ale jak to się mówi, liczy się wnętrze :)
Różany zapach pojawia się tuż po wyschnięciu lakieru. Jednak nie było mi dane cieszyć się nim przez długo. Nałożyłam top coat i chwilę później było już po zapachu.

dostępność/cena:
Rossmann, cena:1,29zł/12ml

ocena:



Czy kupiłabym go ponownie: Tak. Kolor jak najbardziej wpisuje się w wakacyjny klimat.

16 komentarzy:

  1. za taką cenę ma prawo posiadać mankamenty, zapach taki sobie, na pewno nie różany ale i tak lubię :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na zeta dwadzieściadziewięć to spisuje się super :)

      Usuń
  2. wyłącz weryfikację obrazkową plizzzzz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek :) Ja mam jasny róż i u mnie zapach utrzymywał się bardzo długo, mimo top coatu musiałam kilka razy umyć ręce żeby się go pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba w takim razie dobrze, że mój top zabił jego zapach? ;)

      Usuń
  4. ach ale robisz piękne zdjęcia! Cudownie ten kolor wygląda, kurcze chyba się skuszę, nie zbiednieję od niego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest, uwielbiam takie odcienie różu!
    że też akurat tego musiało nie być w moim Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydawało mi się, że nie lubię neonów, a okazało się że uwielbiam ;)
      w moim Rossmannie już zniknęła seria różana, ale może uda Ci się dostać w jakimś innym R. Widziałam, że chyba również jest w rozdaniu, u Agaty co ma nosa.

      Usuń
  6. kolorek jest bardzo ładny, szkoda że go już u mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie szkoda, bo za taką cenę warto go było kupić :)

      Usuń
  7. Ale masz ładne paznokcie!!! Idealna długość i kształt ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz słyszę komplement odnośnie moich paznokci :) dziękuję :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }