wtorek, 21 sierpnia 2012

Tkmaxx wspiera moją formę

Tak się zwykle kończy wizyta w Tkmaxx.
Zaznaczam, że mogło być tego więcej, ale opamiętałam się przed dojściem do kasy, choć nie było łatwo! Miałam wielką chęć kupić złote i miedziane lakiery Sparitual, ale jakoś udało mi się ich nie donieść ;) Były też kosmetyki Sampar między innymi kremy pod oczy, ale też udało mi się nie złamać. Moja silna wola jednak poległa w walce w kilkoma przedmiotami.


Ponieważ udało mi się trafić na szampon i odżywkę Macadamia Natural Oil w cenach sporo niższych niż w sklepach internetowych, a już dawno miałam na nie ochotę-uległam ;)
Znalazłam również białą herbatę z jagodami Acai. Właśnie ją sobie zaparzyłam. Kolor jak sama nazwa wskazuje-czarny ;) 
Planowałam ostatni zakup hula hop (marzy mi się talia osy ;)) doszłam jednak do wniosku, że nie bardzo gdzie miałabym go trzymać. Tkmaxx przyszedł mi z pomocą. Różowy twist board jest mój ;)
Z drobiazgów kupiłam jeszcze ergonomiczny pilniczek Morser Solingen i opaskę do przytrzymywania włosów podczas mycia firmy Tasii.
Z zakupów jestem zadowolona, mam nadzieję, że wyjdą mi na zdrowie ;)

14 komentarzy:

  1. o wow, świetne łupy, jeszcze nie trafiłam nigdy tych olei, ale skoro Tobie się udało, to jest szansa:)Widziałam ostatnio też Sampar, ale się im oparłam, choć też kusiły. Fajny ten twist, też bym taki chciała-o nie po co ja tu weszłam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szansa jest, a jak! ;) Czasem dużo ciekawych rzeczy, a czasem słabo. Tym razem Tkmaxx było dobrze zaopatrzone

      Usuń
  2. Macadamia w Tekamaksie? o.O muszę sie tam udać :>
    pokaż z bliska to różowe okrągłe :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs jak będziesz w TkM zarezerwuj zestaw Macadamia i dla mnie :D Kto pierwszy ten lepszy sese :P

      Usuń
    2. W tikej różne rzeczy rzucają na lade ;)
      Najdalej jutro pokaże to różowe ;)

      Usuń
  3. Widziałam tą odżywkę ale 59zł to dla mnie wciąż sporo ;)
    Czaiłam się na turban do włosów ale też doszłam do wniosku że 30zł to chyba trochę dużo, a ten przyrząd do ćwiczeń to cóś dziwnego, pokaż :)

    btw. ja mam hula hop i trzymam je po prostu za stołem :D a w razie czego mogę je zawsze złożyć więc to też jest dobre jeśli nie chcemy już ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo, ale i tak sie kalkuluje. Turban kosztował niecałe 25zł, używać mam zamiar jeśli nie codziennie, to do maseczek kilka razy w tygodniu na pewno :)
      Hula hop chętnie bym posiadała, ale serio, nie ma opcji żeby go trzymała u mnie pod stołem ;)

      Usuń
    2. U mnie jest tak jakby "za" stół je przytrzymuje :D Dla mnie stanowi już prawie element dekoracji pokoju ;P

      Co do turbanu to się zastanawiałam czy 30zł to dużo czy mało, może tylko kosztują?

      Usuń
    3. jesli tak na to spojrzeć, to oczywiście 25zł za kawałek szmatki to faktycznie drogo :)

      Usuń
  4. Zaintrygowałaś mnie tym twist board'em. Pokaż nam go z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba przejdę się jutro do tkmaxx, zwłaszcza po twista :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jestem wybredna, te spreye z macadamia zrobiły z moich włosów szopę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fatalnie! mam nadzieję, że szampon i odżywka będą dla mnie bardziej łaskawi... ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }