wtorek, 19 marca 2013

TONY MOLY "Aqua Aura Nails"

Zakupy przez internet to dla mnie studnia bez dna. Często nie zaglądam przezornie, bo wiem że niemal ze stuprocentową pewnością wyszukam jakieś smakołyki. A czasem wpadam, przeglądam i "wychodzę z zakupami" ;)

Zestaw lakierów, Aqua Aura Nails z firmy Tony Moly  kupiłam pod koniec jesieni. Trochę leżał, "dojrzewał", aż zlituję i wykorzystam go :) W końcu nadeszła i na niego pora.

Prawdopodobnie nie jestem jedyną osobą, która nie rozumie skojarzenia tych lakierów (poza zakrętką i kartonowym opakowaniem) ze słowem "aqua". Być może jest jakaś idea, ale niestety w tych "krzaczkach" ciężko mi się jej doszukać. 





Zestaw składa się z trzech lakierów, po 5 ml każdy.


01.Aqua Peach.
Kremowy lakier w łososiowo różowym odcieniu z delikatnym shimmerkiem.

02.Aura White.
Biały top z migoczącymi drobinkami i błyszczącym brokatem w kształcie hexagonów.

03.Aqua Pink
Różowy żelek.

Na moich paznokciach trzymają się przeciętnie. Po ok 3 dniach wymagają odświeżenia. Zdjęcia prezentujące pojedyncze kolory to 2 warstwy lakieru. Odcienie z nałożonym topem (02.Aura White), to 2 warstwy lakieru+ top.





Z całego zestawu top coat 02.Aura White podoba mi się najmniej. Polubiłam natomiast paznokcie pomalowane równocześnie dwoma kolorami 01.Aqua Peach i 03.Aqua Pink. Nad topem muszę trochę pomyśleć, bo nie lubię go w połączeniu z lakierami z zestawu.

Myślę, że wiosną i latem będą częściej bywały na moich paznokciach :)

dostępność/cena: 
Ebay* cena ok 28 zł/ 3 szt
*cena podane łącznie z kosztami wysyłki

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli byś chciała tylko jeden, to mogło by być z tym ciężko :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory, szczegolnie aqua peach

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem sympatyczne żelki :> choć nie wrzucam na listę póki co :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorąc pod uwagę Twoją wyprawę, to też nie wrzucałabym ich na listę :)

      Usuń
  5. Całkiem, całkiem, ale nie rzucają na kolana

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zauroczona kolorami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie kolorki same wyglądają lepiej niż z topem, a sam top jest bardzo fajny, pewnie znajdziesz dla niego lepsze towarzystwo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe wiem coś o wychodzeniu z zakupami aż za dużo :p :) peachy jest najpiękniejszy, aż się zastanowię, bo na lato do opalenizny to będzie malina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi sie podobają wszystkie bo są takie delikatne pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polaczenie tych dwoch kolorow rewelacja:-) bardzo urocze te Twoje nabytki. Mi by sie przydaly wiosenne zakupy, ale totalnie nie mam czasu ehr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy "żelowaty" efekt dają. A i kolory są ładne :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }