niedziela, 20 maja 2012

The Pretty Committee BENEFIT

Ostatnio Sephora kusiła rabatem -20% na cały asortyment.
Przyszłam po puder Clinique, ale cóż obok stało stoisko Benefit
W oko i do koszyczka wpadł mi ten oto zestawik



W jego skład wchodzi:

BENEFIT Bella Bamba  róż z efektem 3D.
ok140zł/8g (w zestawie znalazło się pełnowymiarowe opakowanie)

BENEFIT Eye Bright kredka rozświetlająca
ok85zł/1,4g (w zestawie znalazło się pełnowymiarowe opakowanie)

BENEFIT Stay Don't Stray baza utrwalająca pod cienie i korektor
ok120zł/10ml (w zestawie również znalazło się pełnowymiarowe opakowanie)

BENEFIT High Beam rozświetlacz
ok 100zł/13ml (w zestawie znalazła się próbka deluxe 4ml -wartości ok 30zł)

Krótka kalkulacja:
Bella Bamba ok140zł
Eye Bright ok85zł
Stay Don't Stray ok120zł
High Beam ok 30zł
suma=ok 375zł!
A tu proszę całość coś poniżej 200zł. I jak tu nie kupić? :)

Krótka instrukcja obsługi


Po wyciągnięciu kosmetyków zostaje nam taki widok.

A tu osobne zdjęcie małego oszustwa ;) Dużo kartonu, bez zawartości.

Kosmetyczkę z pewnością jakoś zagospodaruję

a na koniec urocze kółeczko ;)

Akurat nic z tych kultowych kosmetyków wcześniej nie miałam, więc jak poużywam to opiszę.

6 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że 200zł za taki zestaw to świetna cena :) marzy mi się róż z benefitu, ale chwilowo zawartość mojego portfela mi na niego nie pozwala (nie przestaje mieć nadziei że kiedyś będzie mi dane go kupić :))
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne jakościowo róże są też z firmy The Balm dostępne w Polsce w sieci Marrionaud. Ich regularna cena to ok50zł/szt. Warto jednak poczekać na promocję -50% i kupić piękny róż, w pięknym opakowaniu za niską cenę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny ten zestaw! może też zapoluję na Benefita przy następnej promocji -20% w Sephorze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chyba się skończyła taka promocja, ale znając życie niebawem pojawi się znowu

      Usuń
  4. Ja z benefita mam tusz do rzes i jestem zadowolona,marka kusi by sprobowac jeszcze czegos innego..ale jak na razie moj portfel swieci pustkami..moze nastepny miesiac bedzie duzo..duzo ..lepszy;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }